Pipeline Summit z bogatszą ofertą dla głodnych wiedzy!
Tematyka Digital sales
znalazła się na celowniku międzynarodowych prelegentów, którzy jesienią przyjadą do Gdyni na Pipeline Summit. Wystartowała rejestracja na konferencję. W programie warsztaty i wystąpienia merytoryczne zgodne z ideą #nomarketingbullshit. Na scenie pojawią się m.in. eksperci z Piktochart i Brand24. Agenda wydarzenia zapełnia się nazwiskami specjalistów, którzy opowiedzą o wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań usprawniających sprzedaż online B2C/B2B. Prelegenci posłużą się sprawdzonymi strategiami z własnego podwórka, a na tapet wezmą automatyzację sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy budowę ścieżki zakupowej użytkownika. Organizatorzy konferencji spodziewają się 300 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online. Pierwszego dnia odbędzie się Networking Party. Zaplanowano także niespodziankę dla osób chcących poznać uroki Trójmiasta - wycieczkę po Gdyni z przewodnikiem.
Wśród zaproszonych ekspertów znaleźli się m.in.
- Agata Krzysztofik (Piktochart) posiadająca 10-letnie doświadczenie w opracowywaniu i realizacji strategii rozwoju w takich firmach jak Google, SimScale oraz Groove.
- Yama Regeva - współzałożyciel i CEO Zest.is, szybko rozwijającej się, platformy do budowania wiedzy dla profesjonalistów.
- Z marketera w sprzedawcę i konsultanta ze startupowym drygiem - tak mówi o sobie Łukasz Maroszczyk, kolejny prelegent Pipeline Summit. W Signify wprowadził Social Selling do globalnego ekosystemu firmy. Zdobywał doświadczenie w takich markach jak Procter & Gamble, HSBC Bank czy The Prudential Assurance Company.
Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów trwa na Pipeline Summit!