Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji?
18. Kongres Online Marketing
Obecność firmy w internecie nigdy nie była tak prosta – dzięki udziałowi w Kongresie dowiesz się jak działać najefektywniej bez przepalania budżetu na nietrafione akcje marketingowe!
Dlaczego warto wziąć udział w Kongresie?
- Najgorętszy temat w branży: przebodźcowany klient! Jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych w dobie wypalonych umysłów, które przestały reagować na cokolwiek.
- Zdobędziesz praktyczne instrukcje do samodzielnego wykorzystania, które gwarantują wzrost wyników. -Warsztaty drugiego dnia odbędą się aż na 3 poziomach zaawansowania, dzięki czemu masz gwarancję, że trafisz do kameralnej grupy, która będzie na dokładnie tym samym poziomie co Ty.
- Oprócz prelekcji, warsztatów i okazji do zawarcia owocnych znajomości branżowych po konferencji otrzymujesz od nas pakiet: certyfikat, prezentacje, nagrania z prelekcji + niespodziankę wideo.
Agenda:
- Marcin Maj - Jak wygrać walkę o „dzisiejszego” klienta w internecie? Dlaczego ludzie unikają reklam online i jak odzyskać ich uwagę oraz zaufanie?
- Dr Aleksandra Przegalińska - Jak wykorzystać automatyzację i sztuczną inteligencję do zwiększenia sprzedaży w internecie?
- Łukasz Żelezny - Jak zwiększyć ruch organiczny na Twojej www? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych.
- Artur Maciorowski - Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić promocję w internecie – od pomysłu do realizacji? Wykorzystanie najskuteczniejszych metod perswazji i wpływania na klientów.
- Wojtek Kutyła - Co zrobić kiedy rabat i promocja nie działają? Najnowsze metody promocji w kanale e-mail marketingowym z wykorzystaniem customer experience i user experience?
- Szymon Lisowski - Jak przygotować skuteczną promocję w social mediach krok po kroku? Techniki reklamowe na Facebooku, Instagramie i Messengerze, które działają!
- Karol Dziedzic - Jak uniknąć przepalania budżetu i nieefektywnych sposobów promocji dzięki Google Analitycs?
- Michał Dziekoński - Jak prowadzić skuteczną promocję w kanałach online i offline? Sprawdzone metody doboru mediów i segmentacji klientów?
Zapraszamy na 18. Kongres Online Marketingu!

Miejsce wydarzenia: Multikino Złote Tarasy, Złota 59, 00-120 Warszawa.
